יקיריכם, אנו מברכים אתכם, זה אלקזר,
שנת 2021 שלך הולכת להיות שנה מעניינת. זו עבור חלקכם שנה של פוטנציאל גדול. אבל, בראיית העולם זו תהיה שנה של כאוס רב, בלבול, פחד ופאניקה. וכמובן, אנחנו כאן כדי לתמוך בכל אחד ואחת מכם.

הכוונה שלנו היא ליצור תקשורת קבועה ותמיכה אנרגטית. יש חשיבות רבה בזמנים המתפתחים במהירות לשמור על רטט גבוה, חיבור אל העצמי העל-מודע שלך, וחיבור לאנשים כמו אנשים דעתיים שיכולים לעזור לך להישאר מחוברים לרוח, זה לזה. לכן, ניצור מדיטציות יומיות, מידע יומיומי, הדרכה יומית בסדרת מצגות חודשיות שוטפות, אותן אנו מזמינים כל אחד מכם להצטרף אלינו.

הכוונה בכך היא ליצור עבור כל אדם חיבור מחדש מתמיד, העמקה של העצמי העל-מודע שלך לחוויה האנושית, כך שהיצירה שאתה באמת, העצמות שאתה באמת יכולה להתחיל לתפקד יותר ויותר דרך העצמי האנושי שלך. כדי שתוכלו לרכוב מעל הכאוס והבלבול שיתרחש סביבכם.

בדרך זו, באמצעות שיחות הבוקר הללו, תוכלו להתחבר אנרגטית עם כל קהילת סטארגייט, לחזק את הקשרים הללו, וגם ליצור ברשת סטארגייט אנרגטית חזקה וחזקה יותר. זה יעזור לך באופן אינדיבידואלי, אך גם זה ישפיע על מה שאנו מכנים השדה המורפי של האנושות. וכך, תוכלו לתרום לשינויים, להעלאת האנושות.

אנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו. אנו מזמינים אתכם בשנה זו של החלטה, כפי שקראנו לה, אנו מזמינים אתכם להחליט לקחת אחריות על האבולוציה שלכם. וכך אנו מזמינים אתכם, אנו ממליצים לכם לשקול אפשרות להתחבר למשפחת סטארגייט באופן קבוע, אנרגטי ולהתחיל לחיות מציאות חדשה לגמרי בחייכם. מציאות שתתמוך גם בסובבים אותך פשוט על ידי שמחתך, הרטט שלך שמגיח לאחרים.

יקירינו, אמרנו כבר שנים רבות שהגיע הזמן להכיר את עצמכם. כרגע הביטוי הפשוט הזה, 'הגיע הזמן לדעת את עצמך' לא יכול להיות רלוונטי יותר, ולא יכול להיות חשוב יותר. הגיע הזמן להכיר את עצמך ולהיות חופשי.

חזרה לדף ההרשמה
Powered by Kajabi